Honeybaby Bugün 39. Haftaya girdik. Bebeğim özellikle 1 saattir sürekli hareket halinde karnımı kastırıyo resmen acıtıyo bildiğiniz 🙄 Normalde hareketlerde azalma olması gerekmiyor muydu? Bu kasılma mı oluyor
Meli Honeybaby bende 33 hafgalıgım bir tekme atıyor sarsıyor beni tüm gücüyle vuruyor sıpa 🤔 doğurdunuz mu peki
Honeybaby Normalde daha da yavaşlaması gerekiyor diye biliyorum hareketlerin ama bildiğiniz dayak yemiş gibi oldum 🤭🤭🤭
Honeybaby Birsenvergili eşim bile şok oldu ya bu nasıl vurma diye 😄 dedim heralde gelicek bugün yok gelmedi 😄
oglummehmedim Bazen dogum oncesi daha haraketleniyolar diyorlar ha birde kanala girmemistir girse bu kadar rahat haraket edemez