Asel-2023 merhaba, ben 21. haftama gircem aynı durumdayım ölü gibi geziyorum. Tansiyonumu ayranla dengelemeye çalışıyorum biraz düzeliyor sonra yine düşüyor 8/4 hep. Ayaklarını yüksek bir yere koyup biraz dinlen. Soluna yatıp kan akışına da yardımcı olabilirsin ben oyle yapıyorum. Kalbimiz bebeğe kan pompalamaktan beynimize kanı çok az gonderiyormus o sebeple bunları yaşıyormuşuz. Çok zor umarım bir an önce düzeliriz. Mutlu sorunsuz hamileler gibi olmayı çok istiyorum 🥲