Sibelnl Kızlar bugün 39+4 oldum ve artık doğuramamaktan sıkıldım her gün eşim arıyo yine mi doğuramadın diye keza arkadaşlarımda öyle gelmeye niyeti yok galiba benim oğlanın ne ağrı var ne gelen giden. Sadece iki üç gün önce adet ağrısı gibi belim ağrıdı bide ıshal oldum arkasından kabız ama anlam veremedim 🙁🙁 doktorumda bugün gelmeye niyeti yok mu ne dedi 🙄
Bebegimibeklerken__ Sibelnl 39+5 ✋🏻 Ve bende hala doğuramadım 🙄 ne zaman doğurucan diyenleri gırtlaklamak istiyorum
Gizem51 Sibelnl ya dogsa zaten haberleri olur birde iyi doğuramadın değerini bil simdiki zamanın diyorlar sanki zorla geliyor gelen benim evladım uykusuz.da kalirim ac da kalırım onlara ne ise yada bana hersey batıyor artık
Sibelnl Gizem51 galiba hormonlardan olsa gerek bana da her söylenen batıyor 😆 her gece sancım gelecek diye bekliyorum ama tık yok 😬
Sibelnl Bebegimibeklerken__ doğurmya niyetin yok herhalde diyolar sanki benim elimde psikolojik olarak baskı altında olunca kendimizi kasıyoruz galiba çocukta bundan etkilennip gelmiyo artık böyle düşünüyorum