taazeannee valla bizim doktorumuz riskli gebelik uzmanı en ufak şeyleri çok büyüttü bende bundan müzdaribim aslında çok üzüldüğüm anlar oldu ama bence de kafaya takılacak bir şey yok çoğu doktor minyon olacak diyormuş bu konu için zaten. Herhangi bi sıkıntı olsa sadece bacakta olmazmış kollarda kafada filan da hepsinde aynı anda gerilik olur ise riskliymiş bize o dönem öyle demişlerdi farklı doktorlara gitmiştik.