Kızlar doktordan geldim biraz önce.idrar yolu enfeksiyonu var.ilaç falan verdi.alttan bakalım dedi.baktı eliyle kontrol etti rahim ağzı çok yumuşak.progestanı 3 çıkar günde dedi.rahim ağzının kasılmaması için hap verdi.bide 4 tane ciğer geliştirici iğne verdi.31+3 olduk bu hfta.ben ilk çocuğumu doğumdan 5 ay sonra kalp yetmezliğinden kaybetmiştim ve onu 35 haftada doğurmuştum.Buda erken olur diye korkuyorum açıkcası.açılmam olur mu dedim oda olmaması için uğraşıcaklarda dedi.başına böyle gelen varmı.nekadara ilerlediniz bu şekilde