Ada022 Kızlar 36+4 kontrole gittiğimde kilosu 2671 di yarın 37+5 de gideceğim acaba kaç kilo olmuştur tahminen doktor kilosu iyi demişti ama bana az gibi geliyordu hep 😌
GBoz Ada022 benim 35+5te 2600 dü bugün 37+1 de gittim 3100 olmuş. Haftasıyla uyumluysa en az 3000 kilo oluyolar sanırım
Ada022 Youngmotherr ya gebelik şekeri olunca diyet yapıyorum ben ondan kilosu az kaldı diyete uyuyorum muz kaşar vs yiyemiyorum aslında zayıf gibi gelmeye başladı
Bnukrcm 34+6 günlük bugün gittim kontrole 2300 gr dedi kilosu düşük doğuma kadar 3000 kilo belki olur dedi ama minyon dedi bakalım alıcakmı kilo
Ada022 Bnukrcm ya bana minyon vs de demedi doktorum iyi kilosu dedi. 36-38arası çok alıyorlarmış kilo
Ada022 GBoz benim adete göre 4 gün geride zaten geç döllenme yani şuan 36+6 yız aslında doktor kilosuna iyi dedi ama bana az geldi nedense
GBoz Ada022 aynen benim de geç döllenme ama yakalıyor bebişler şükür 🙏🏻 sizin de kilosu gayet iyi bence hiç sıkıntı yapmayın son zamanları artık daha da çok alacaklardır