Kızlar soru benim için çok önemli. Bir sonraki doktor randevum 30+1 ken olacak. Doktorum da şeker yüklemesi ve diğer kan testlerim için buraya gelmeden 3-4 gün önce yaptırsan yeterli dedi. Yani 29. Haftamdayken yaptırmış olacağım. Okuduğum yerlerde de hep 28. Haftaya kadar yaptırılması gerekiyor yazıyor. Sizce 29. Haftada yaptırmamın bir sakıncası olur mu