White_fairy21 30+2 haftalık hamileyim kasık ağrısı ve yanmayla sağlık ocağına gittim oda idrarda enfeksiyon varmış akşam da randevum var doktoruna göster dedi bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı ilaç kullandınız mı
1prensesannesi_ White_fairy21 benim hamileliğimin ilk ayından beridir var kızken de vardı enfeksiyonum bı kaç ay antibiyotik verdiler şuan 36 haftalığım ilaç vermiyorlar artık bol su içiyorum sadece ama sen bı an önce tedbirini al benim böbreklerime kadar ilerlemiş bakındıgim halde genden gelen bı sorun benimki ☺️
Nuraaa White_fairy21 bende bugun doktorda baktılar bende de engeksıyon var manurol dıye bı ılc verdı bır kapsul sadece aksam ıcecegım bıde baska bı ılac yazdı bes gun de onu ıcecegım Manurol enfeksıyon söküyormus dıgerı ıse enfeksıyonu vucuttan atıyormus baklım nasıl fayda edecek
White_fairy21 1prensesannesi_ ya geçmiş olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah bende bol su içtim ama günlük 3 litre falan ama yok faydası olmadı akşam gidecem randevu aldım 😓