Ebruli_08 Kızlar 12+5 haftalığım dün Serklaj oldum hafif hafif kanamam var böyle sulu gibi normal mi sizde öyle olmuş muydu
leaf-07 Ebruli_08 benim 2 gün lekelenme olmuştu ve doktorum bu durumun normal olduğunu söylemişti. Sizin de öyle bir durum olabilir belki.
leaf-07 Ebruli_08 benim lekelenme şeklinde olmuştu ,umarım korkulacak bir durum yoktur sizin de… Çok geçmiş olsun …
Esila8 Bendede olmuştu birkaç gün sürmüştü normal diye düşünüyorum ama siz yinede doktorunuza danışın içiniz daha rahat eder
Mervs Evet benim de öle olmuştu normal işlem görüyor o bölge sonuçta telaş yapma ama çogalırsa mutlaka doktoruna danışmalısın
Ebruli_08 Roses44 canım leke gelmesi endişe etmiyor da böyle sulu gibi akıntı oluyor o beni endişelendiriyor
Roses44 Ebruli_08 enfeksiyon olabilir ama benimde öyle olmuştu antibiyotik veriyor doktorlar zaten enfeksiyon olmasın diye kullanıyormusun canım ben agumentin kullandım 5 gün ve bol su canim