deletedmom6295 çoğunlukla sola yayıyorum ama ara ara sağa da dönüyorum. 34+2 olduk oğlum sağolsun geceleri uyuduğu için ben de rahatça uyuyorum. bazı bebekler anne karnında gece atraksiyona geçiyor benimki çok şükür geceleri sakin🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Polatca27 Benim sırt agrım çok geceleri bi yatış pozisyonu bulup rahat rahat yatamıyorum nasıl geçer kızlar :(