Kızlar 18 Ağustos doğum var nasip olursa ama ben ağda yaptırmak istiyorum aranızda yaptıran varmı çok zor oldumu birde ben daha önce lazere gidiyordum şimdi hamilelikten dolayı yapılmıyo malum ağda da biraz olsun uzun gider diye düşünüyorum …sizin düşünceniz nedir ?