gzdekless ben 4 haftalık öğrendim ve şuan 16+1 deyim kızımın peşine hiç anlamıyorum bile Allahıma çok şükür hamileliğimde güzel geçiyo 🥰 4 hafta sonra 20 hafta olcak ve sonrası benim ilk bebeğimde puf diye geçmişti şimdi de öyle olursa hiçbişey anlamıycam yine🥰