Oglusununannesi06 Kizlar arkadaşımın gebeliğinde normalde 10 haftalık olması gerekirken 7 haftalıkmis geç döllenme olabilir demişler bugün kontrole gitmiş bebeğin kalp atışı atıp atıp duruyormus ve 80 atıyormuş sizce normal mi
Ftmlhn Oglusununannesi06 7 haftalığa göre 80 çok düşük nabız ama yeni atmaya başlamışsa normal doktorun ne dediği önemli
gamzecgr Oglusununannesi06 ilk gebeliğimde benimde geç döllenme olmuştu 40 la atıyordu kalbi kürtaj oldum ben ama sizinki daha yüksekmiş doktor bi hafta bekleyelim dedi mi düzelme ihtimali var sanırım sizinkinin
Vefa7 Oglusununannesi06 hayir canm normal degil benim 6 haftalikda 114 atiyordu dr 10 gun sonra gel duzelirse iyi duzelmezse birsey soylerim dedi gittim cok sukur 150_160 atiyordu normalde de oyle olmasi gerekiyor 80 cok düşük
Ftmlhn Oglusununannesi06 bi problem görse doktor söylerdi diye düşünüyorum bir şey demediyse normaldir herhalde
gamzecgr Oglusununannesi06 geç döllenme demişti sadece haftasını hatırlamıyorum anomali vardı işte geç döllenmeden kaynaklı oluşabilen
Dmt0 Bende aynı durumu yaşadım, 1 hafta önce kürtaj oldum kalp atışı durduğu için. İnşallah arkadaşınızın ki iyi olur