Düşük yapalı 18 gün oldu b2l3 gündür de Dostinexi bıraktım adet olacak gibi sancım oluyor ara ara 5-6 gündür kanamam yok denilecek kadar az,bu ilaç adet söktürücü olarak da kullanılıyormuş acab regl mi olacağım kullanan varsa kullandıktan sonra ne zaman adet oldunuz