Seval2468 ahaha aynı şeyleri yaşıyoruz benim de kafamda deli sorular ne zaman nasıl oldu 😑herkes de diyor döllenme olduysa adet olabilirsin ama çok az kanama gelir öyle eski regllerin gibi olmaz diyor .. yoo benim gayet eski reglim gibiydi. Siz de ona göre hatırlayın adet kanamanız çok muydu filan asqkdjd . Ben de hastalığa düştüm 20 gün ilişkiye girmedik ee ne zaman oldu o zaman ?
2 yıl çalışmayacağım devlete gidip ona göre alsam randevu yok özelde alsam ee demeyecekler mi sen taa ne zaman çalışabilir almıssın geç kalmışsın demezler mi .
Ahh ne büyük acılar bunlar askfhxoz 😑