Merhaba hanımlar
Bebeğim 20 günlük
Emzik vermedim doğduğu zaman çünkü annem hep verme iyi değil alışkanlık oluyor sonra emzige bağlanırsa sütünü aramaz ilerde bırakmaz emziği diyordu bakılınca haklı da çevremde emziği dört beş yaşına kadar bırakmayanlar War birde hastanede de açıkçası duwarda felan yazılarda görüyordum emzik vermeyin meme reddi yaşamayın felan fekan bende iyi bulmuyorum
Ama şöyle ki emzik verenler de aşırı rahat kessin ver emzik hayalt kurtarır felan diyorlar aklım bı gidip geliyor verenler vermeyenler siz ne düşünüyorsunuz
Sizce vermelimiyim
Bazen geceleri zorluyor bizi bebiş uyuma konusunda verirsem rahatlardim aslında belki de ama işte sırf o rahatlık için de bebeğim için iyi olmayan bişey vermek istemiyorum siz neler düşünüyorsunuz
Emzik verenler hangi uçlu olandan verdiniz hangi marka en iyi hangisinu tutar bebiş