Kızlar bugün itibariyle 11 haftalık olduk 2 gündür çok afedersiniz özel bölgemin içinde ara ara gelen bir acı hissediyorum kanamam falan yok ama ara ara gelmesi bile korkutuyor böyle sancı gibi bişey atıyor sanki bi kaç dakika sürüp geçiyor bu tarz bisey yasayan var mı ya rahmin büyüdüğü için bağırsaklar baskı yaptığı için gazdan bile olur normal diyorlar ama doktora gitmeli miyim sizce