damla68 myprincessgirl o haftalarda bende çok oluyordu doktoruma sorduğumda normal demişti 17+1 im şuan
Minikmucizemmm23 myprincessgirl duyduğuma göre bu haftalarda rahim genişlediği bebek büyüdüğü için olabiliyormuş bende bugün 14+0 oldum da çok nadir kısa süren aniden oluyor 2 gündür falan
-meso- Bende de olmuştu bebek büyüme atağı geçiriyormuş o haftalarda kese büyüyomuş bebekte tabi ona bağlı ağrılar demişti doktorum bende bir hafta falan sürdü sonra geçti genede doktoruna danış 😊