Htc_snn İkili tarama testim biraz yüksek çıktı doktor amniyosentez önerdi yaptıracağım ilk gebeliğimde de yaptırdım toksoplazma yüzünden ultrasonda bebek gayet sağlıklı ama tarama çok değil ama ara değer sizde de öyle oldu mu?
gamzecgr Htc_snn arkadaşımın da olması gerekenin tam sınırında çıktı ama doktoru amniyosentez önermedi onun yerine gen testi için kan verdiler
busrasss1 Htc_snn bunun icin testler var onu yaptirmaniz daha saglikli en son amniyosentez dusunmenizi tavsiye ederim
gamzecgr Htc_snn sonuç bekliyorlar yarın çıkıcak ama doktor ultrason sonuçları iyi genetik yatkınlık da yok sorun çıkmaz büyük ihtimalle demiş