Kizlar 4 5 haftalık gebeyim bugün ultrasona girdim kese dışı orta derece kanaman var dedi progesteron verdi .benim gözle görülür bir kanamam yok içerde olan bişey.dusuk riskin var dedi. Devlet takipliyim böyle herşeyi Çat çat söylüyorlar ona ayrı bı canım sıkıldı neyse.boyle bişey yasayipda düzelen var mı ikinci gebeliğim bu üzüldüm açıkçasi.