Kızlar 13 haftalığım şimdi doktor kontrolümden çıktım bebek çok şükür gayet iyi ama tam vajinamın üzerinde bazen hafif hafif batma gibi ağrı oluyor doktora sordum enfeksiyon olabilir dedi sizde de oluyor mu şiddetli değil ağrılarım ve her zaman olmuyor