semraveogluslari Sezeryan olucak ama hala hangi hastane olmasına karar veremedik fiyatlar da çok etkılı bu durumda şuanda doğum yapmış özellikle sezeryan dan memnun olan var mı ?
Yenibirannee semraveogluslari zeytinburnu avrasya hastanesinde ilk doğumumu yaptim 2.yide orda yapcam cok memnun kaldim cok hafif sekilde atlattim. 1 hafta once ablamda ayni yerde dogum yapti cok sukur onunda hafif geçti
Seval2468 semraveogluslari avrasya gopa gidiyorum ilk oglumuda orda doğurdum ama benim Normal doğumdu. Sezeryan olan arkadaşlarımda memnun kaldılar Atilla Okur a gidiyorum ben
damlaguneyerii Daha doğum yapmadım ana medicana ataşehir de yapıcam 2-3 haftam kaldı. Benim özel sigortam karşılıyor, 8 ay önce 30 bin tlye yapmıştık paketi. Ama şuan hastanede sadece doğum sanıyorum ki 30 binmiş. Muayeneler hariç