nurcnkk Mrb kızlar , 36+5 deyiz bu hafta ara ara kasılmalar ve sancılarım oluyordu bugün nts de sancım çıktı ve doktorum sancılarım olursa acil gel dedi, panik yaptım ne kadar sürede doğum olur acaba 37. Haftayı tamamlasaydık bari 👼🏼🐣
KrMuratule nurcnkk benimde 36 haftadan beri nst de sancım çıkıyor canım şuan 39 haftalığım hala beklemedeyim o yalancı sancılar normal yani. Sancılar düzenli gelmeye başladığı zaman ve giderek arttığında şiddeti doğum başlamış oluyor
Demdem08 nurcnkk Benimde 35 haftadan beri sancım çıkıyor. 37+2 olduk hala sancılar aynı şekilde ara ara oluyor. Korkma Allahın izniyle şu zamanda doğsa bile birşey olmaz.
Ebru_krm_mrt Sancı ara ara hepimizde çıkıyo canım 37+6 oldum Allah’ın izniyle 9 gün sonra kucağıma alıcam yavrumu 🙏🙏 Rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza aldırsın inşallah 🙏🙏
Ebru_krm_mrt Sancı ara ara hepimizde çıkıyo canım 37+6 oldum Allah’ın izniyle 9 gün sonra kucağıma alıcam yavrumu 🙏🙏 Rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza aldırsın inşallah 🙏🙏