Ayomerasl bende 33+5teyim ilk hamileliğim ve başından beri çok zor geçiyor şeker ve tansiyonum var biraz iş yapsam tansiyonum yükseliyor zaten enerjimde yok. Doktorumda bebeği 37. Haftaya kadar içerde tutarsak iyidir diyor erken doğabilir yani. Bende hala çanta hazırlamadım çünkü ev işinden fırsat bulamıyorum sağolsunlar ne kendi annemler ne kocamın tarafı sen zorlanıyorsun evini temizleyelim yardımcı olalım doğumuna az kaldı demiyor, eşim her konuda destekçi allahtan sen yat ben yaparım diyor ama erkeğin yaptığıyla kadının yaptığı iş bir olmadığı için ben kendim yavaş yavaş yapmaya çalışıyorum. Hastane çantasınıda inşallah şu temizlik işlerini bitirince hazırlayacağım bebeğimin tüm kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim. Eğer ki ben hazırlamadan gelmeye karar verirsede doğumdayken biri hazırlayıp getirir ben yanıma bez ve hastane çıkışı alırım sadece 🤷🏻♀️🥲