gulayse_38 Kubrabyd5 13+3 erkeğe benziyor dedi doktor ama kesin birşey söylemedi . Gelişme olarak bulantılarım bitti denecek kadar azaldı 😍
bukizanne Kubrabyd5 Merhaba 12+1 haftalığım tarama testi için doktorumuz 12. haftadan sonra gelin pazartesi gününe randevumuzu aldık bakalım . Tok aç fark etmiyor değil mi test için bir de kaç gün içerisinde sonuç çıkıyor ?
mervemurat16 bukizanne aç tok fark etmiyor.1 hafta diyorlar ama e nabızdan kontrol edebilirsiniz sonucu.Ama orda asıl grafikli sonuç gözükmüyor bilginize. sadece iki değer bilgisi veriyor o çıkınca zaten testin tamamı doktorunuzda gözükmüş oluyor
A12_S07 Kubrabyd5 Sabah kusmalarim birde 6 gün önce kanama olması haricinde bir sıkıntı yok doktor 10.haftada cinsiyeti tahmin etti bakalm umarım değişmez
Deryalina- 11 haftaligim pzt ikili test için doktora gideceğim mide bulantılarım son gaz devam ediyor düşük tehlikemde var zorlu geciyor
mbs44_16 Kubrabyd5 12+2 cinsiyet kiz dendi. Ikili tarama yerine fetal dna yaptirdim. Bulantilarim baya azaldi arada kusuyorum
Tugcekmr Haftamın son günü bugün ☺️İkili test için kan verdim sonuçları bekliyorum eğer Allah korusun iyi bir sonuç çıkmazsa nipt testi de yaptırmayı düşünüyorum. Cinsiyeti o kadar çok hareketliydi ki bir türlü göremedik. Tatlı yemiş gitmiştim bir daha ki doktor randevumda 2 gün tatlı yemeyeceğim 😄 Ama doktorum erkeğe benzediğini söyledi net bir şey demedi 🥰🤰🏻
Kubrabyd5 Tugcekmr çok hareketliyse muhtemelen kız benimki hareketsizdi biraz bide bacak arasını gördüm erkek sanırım🥹
Tugcekmr Kubrabyd5 Bir hafta önce hareketli değildi kesesini falan doktor erkeğe benzetti ☺️ 1 hafta sonra gittiğimde hareketliydi aşure yemiştim doktor tatlı yediğim için hareketli olduğunu söyledi sağlıklı sıhhatli olsun 🙏🏻🥰 Ben hurafe buluyorum çoğu söylentileri
mervemurat16 Kubrabyd5 13+6 olduk ikili taramamız iyi geldi şükürler olsun🤲🏻 Cinsiyetimiz 2 hafta sonra belli olacak bakalım ☺️ Ah bide sabah kusmalarımız olmasa herşey mükemmel olacak
Siyah_inci Tugcekmr ultrason resminiz var mı acaba keseden erkeğe benzetti dediniz ya merak ettim ben bugün doktora gittim 11+2 günlüğüz ilk ultrason resmimizi aldık da 😊
Babyy21 11+6 yız 🥺 yarın doktor kontrolümüz var inşallah. En son 1 ay önce gitmiştik doktor 1 ay sonra gelin demişti. Bakalım cinsiyet öğrenebilcez mi 😍 ikili taramayı da yapar mı bilmiyorum