Hatice-6363 dikkat etmen çok güzel ama bir şey olmaz hamileliğim çok kötü geçti her yemeği ağzıma süremiyorum 31. Haftadayım çoğunlukla meyve ve abur cubur la beslendim diyebilirim hamburger yiyemesemde pizza vs yiyorum işkembe bile içtim bi kaç defa 😅 çok şükür sağlığımız yerinde. MaşaAllah sen güzel tutmuşsun kendini 1 kerelikten bir şey olmaz canın çektiyse ye gitsin zaten ufacık ekmek köfte 🤷🏼♀️😅