Merveincim Gul0742 bakınca direk belli kız diyorum :) bende 4 ay önce doğum yaptım kızım 4 aylık olacak sizinde bi prensesiniz geliyor inşallah yanılmıyorumdur Bacak arasındaki çıkıntı dik ise erkek sizinkisi gibi eğik duruyorsa kızdır 🌸
Gul0742 Teşekkür ederim inşallah Benimde içime öyle doğuyor Merveincim ama bir tane daha ultrasyon fotoğrafı var onda bir çıkıntı var onu gören erkek diyor.. onu da atayım orada bakabilir misiniz?
Gul0742  Burada bir çıkıntı var o kafa karıştırdı..14 haftalık doktor henüz erken bir şey demek için dedi
Merveincim Gul0742 kız canım ::) bak bundada aynı erkek olsaydı dimdik dururdu, belli olunca lütfen yaz 🌸 sağlıkla gelsin inşallah
Gul0742 Merveincim canım gittim doktora doktor erkek dedi ama bana da hep kız doğuyordu içime Allahını izniyle Bi oğluşum olacak inşallah.. Ama haftaya ayrıntılı ultrasypn var orada daha net belli oluyormuş ya bu haftalarda doktor yanılabiliyormuş değişir mi bilmiyorum
Merveincim Olivia ilk görüntüsündeki pozisyonundan ve çıkıntısından kız diyorum :) umarım yanılmıyorumdur. Sağlıkla gelsin