Btl-Als Merhaba, bende o zamanlar kalçamdan bacağıma vuran ağrı ile yaşadım. Topal tavuk gibi geziyordum, lavobaya yetişemiyordum, yatakta yatamıyordum. Hep çektim bir şey yapılmadı hamile olduğum için. Şuan 36+2 yim öyle bir sorunum yok Allaha şükür.