Kzlar ilk doğumum 4 sene önce bugün abisiyle aynı gün doğdu 3 Ağustos 🥰 diğerinde 36 saat suni sancı almıştım cokk çok agirdi dogumda çok zordu. Bunda sabah 6 da uyandım bı ağrıyla ama kolaydı duşa girdim beş dkkada bir geliyodu suninin yanında bu hicbiseydi. Esim gidelim diyo ben diyorum olur mu bunla doğum olmaz saat sekiz buçuk gibi bastirdi üzerimi degistim annemle sora bı anda suyum geldi araba arkadaştaydi onu bekliyoduk sora baktm suyum geldi sora dedim kakam geldi tuvalete yetisiyorum dedim iki kez sora koltuğa comeldm baktm bebek geliyo hissettm annem eşim bağırmaya başladı ambulansi aradılar bebek annemin eline doğdu çok şükür ikimizde iyiyiz hala soktaym çok kolaydı🤩