m_Kubra_m Kızlar 36+2 haftalığım ama 2 günüdur bebek çok hareketsiz bugün sadece iki defa hareket etti sabahtan beri normal mi aceba kahvaltıda çikolata da yedim ama yinede hareketleri az uzandım beklicegim kaç. Saat hareket etmez ise hastaneye gitmem gerekir
yenibirannis m_Kubra_m o haftalardan sonra yerleri daralıyomus diyolar ama bide günde 10 hareket yeterliymiş öyle duyuyorum buralarda panik yapma uyuyodur annesi☺
m_Kubra_m yenibirannis ınsllah ondandır korkuyorum açıkçası hareket etti zamabb da çok güçsüz hareketleri