m_Kubra_m Kızlar 36+2 haftalığım ama 2 günüdur bebek çok hareketsiz bugün sadece iki defa hareket etti sabahtan beri normal mi aceba kahvaltıda çikolata da yedim ama yinede hareketleri az uzandım beklicegim kaç. Saat hareket etmez ise hastaneye gitmem gerekir
defnezumram m_Kubra_m bu haftalarda eskisi gibi hareketli olmuyorlar ama 2 saatten fazla hareket hissetmezsen gitmende fayda var 3 saat önce yazmışsn inşallah bişey yoktur canım
m_Kubra_m Yazmelegi_ bende şimdi saati tutum bakkalın iki saat hareket etmez ise gideceğim birde baş agrisi var bende gözlerime vuruyor normal mi bilemiyorum
Yazmelegi_ m_Kubra_m inanın bilmiyorum bnm bebek 2 saat hareket etmedi ve bir yerde toplandı kaldı gittim acil sezeryana aldılar kordon dolanması ve düğümlenme olmustu
m_Kubra_m Yazmelegi_ allaah korusun hareket etti amaa öyle çok çok değil birrazcik da yorduldum bugün ondan öyle. Oldu diyorum @defnezumram çok şükür hareket etti ama öyle cok çok değil @Sermec27 harekket etti ama saymadım hicc keşke saysaydim
Sermec27 m_Kubra_m hareket ediyorsa az çok sorun değil ama uzun süre hareketsiz kalırsa mutlaka doktora gidin