Ygtzynp begumge evet banyo yaptırmıyolarmıs bilmiyodum. Biberon sütüm gelmezse mama altarnetifi için falan düşündüm
begumge Ygtzynp mama da kaşıkla veriliyor. Bebek yeni doğduğunda midesi kiraz kadar oluyor zaten. 2 çay kaşığıyla doyuyor
Ygtzynp begumge bugün gittiğimde sordu da canım kasıkla vermiyolarmıs denekki hastaneden hastaneye fark ediyor