Yazmelegi_ benim 22 aylık oğlum var ve suanda tekrardan 16 haftalık hamileyim özel muayeneye gıdıyordum aynı doktorda yaptırmak ıstıyorum daha öncede bir doğum yapmıştım ve 3 haftada duzelmıstım ama en son ki oğlumda o kadar rahattım ki 2. Gün kendime gelip tüm işlerimi yapmıştım ve bel fıtığı hastası olduğum halde doktorumu degısmek istemiyorum ama 40 bin istiyor suanda çok fazla benim için evde 2 çocuk daha var ama iyi olmak da istiyorum sezeryanı her doktora guvenemıyorum ne yapıcam çok kararsızım 🥹