Merhaba 8 haftalık hamileyim dün hafif kanama ve adet sancısı gibi sancım olduğu için hemen doktoruma gittim çok şükür bebeğim iyi kanama alanı da yokmuş sancının nedeni idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi ve tahlil istedi hem kan hem idrar. Sonuçlarıma göre enfeksiyon yokmuş ama susuz kalmışsın dedi bol bol su iç dedi. Ben zaten çok su içiyorum kendimi gerçekten çok zorluyorum günde 1 veya 2 kere kusuyorum şu dönem ama hemen ardından sıvı takviyesi yapıyorum daha ne yapayım bilmiyorum.. bebeğimin suyunda sıkıntı olur diye çok korkuyorum bi önceki gebeliğimde bebeğimin suyu azdı ve kalbi durdu yine aynı şeyler olacak diye çok korkuyorum.. benim gibi olan var mı ne yaptınız bu gibi durumlarda 🤦🏻♀️ yani içebildiğim kadar içiyorum zaten suyu daha ne yapayım bilmiyorum 🤦🏻♀️