Pnr_KMRC1 Merhaba öncelikle hayırlı olsun,41 günlük anneyim.Bir göğsümden çok az süt geliyordu,bebek süt gelmediği için göğsümü sündürüp sündürüp sinirleniyordu. Sağdığımda da 20cc anca çıkıyordu. Dün ısırgan otu çayı içtim ve göğsüm doldu taştı 80 cc çıktı inanamadım.Siz öncelikle bi duşa girin göğsünüzü sıcak tutun,asla stres yapmayın gelmezse mama veririz mantığında olun,stres yapınca iyice çekiliyor. Sonra da ısırgan otu çayını içmenizi tavsiye ederim. Bide süt gelmiyor diye emzirmeyi aslaaa bırakmayın , devamlı emzirinki göğsünüz uyarılsın.Benimde ilk 2 gün minicik geldi ama devamlı devamlı emzirdim. Zaten bebisiniz suan minicik sütle doyuyor hiç merak etmeyin