Kızlar zaman geçmek bilmiyor. Geçen hafta keseyi gördük. Haftaya kalp atışı için gideceğim.İlk gebelik çok farklı duygular içindeyim heyecanlıyım 😊 6+1 olduk geçen hafta başlayan hafif kahve leke ve biraz kanamam oldu iğne ilaç kullanıyorum. Sizde durumlar nasıl