Mineberat Minikkalp04 canim folbiolla folidoce farkli icindeki recete kagitlarina bakarsaniz anlarsiniz ben folidoce kullandim doktorum folbiol kullanma dedi bana
Wera Minikkalp04 folbiol ağır bi folik asit hamilelik öncesinden folik asit kullandıysan folbiol kullanma fazlasıda bebeğe zararmış
Aybarssmom_ Folidoce benim ilk gittiğim doktorum yazmıştı, folbiol de eczacım önermişti kendi eşime de bunu kullandırttım demişti. İkisini de kullandım ben :)
mombarbie_ Minikkalp04 ben gebelik planladığım zaman i mom omega kullandım 1 ay sonraki ay gebe kaldim şuan gebeyim ve hala kullanıyorum içeriği çok fazla ve bence iyi bir takviye
1palyaco Minikkalp04 ben diofol kullandım doktorum önermişti . Çevremde de iki üç kişi diofol kullandı doğum yaptılar .
-mommm Folidoce kullandım aşırı uykusuzluk yaptı geceleri bekciydim resmen şimdi folbiol kullanıyorum
Amigurumi Ben folavie kullanıyorum içinde folik asit b12 b6 ve iyot var doktorum önermişti gebelik istediğim için
pnar1108 Bana vinalac yazdı doktorum folik asit zencefil mineral kompleksi multivitamin probiyotik var içinde herhangi bir yan etki olmadı 1 haftadır kullanıyorum
pnar1108 ANMZD hapın içinde olduğu için çok bir etki edeceğini düşünmüyorum yani normal zencefil rendeleyip vs kullansak evet sorun olabilir ama takviyede çok bir problem olmaz bence
Mavi3475 Minikkalp04 Ben hamile kalmadan 1bucuk ay önce folbiol kullandım daha önce rahatsızlığım vardı ondan almıştım ewde vardı kullanayım dedim sonra doktor bana folidoce yazdı onuda kullandım ben hamileyken de folbiola devam ettim yani bitene kadar hiç bir problem yaşamadım şükür korkma yani folidoce yi hamileyken zaten doktor veriyor sana onun öncesinde folbiolu kullanabilirsin hiç bir zararı yok
ANMZD Bana da doktor gebyfoll yazdı onu kullanıyorum gebelik öncesi 3 ay gibi bir süre içmiştim halen de devam ediyorum