Bende Dün hiç hissetmedim doktora yazdım aradı nstye bağladılar iki kere hissetmiştim hareketlerini hissetmiyordum nstde hareketli maşallah dediler ama ben hissetmiyodum haftaya tekrar kontrol var bakalım ne dicek doktor bu arada bugünde az hareketleri