İlk hamileliğimden tecrübeliğim inat etmiştim kesinlikle mama yok sadece emzircem diye annem cok söyledı az bişe mama verelim diye dinlemedim meğer çocuk ememiyor zaten süt de az normal doğum yapmama rağmen, yorgunluktan ılk gece bı aralıkta uyuyakalmısız ertesı gün sarılık oldu cocuk kı karacıgerındekı bir enzim eksikliği sebebiyle de olmuş ama yşne de etkiledi bence. Bukez cantama ılk koyacagım sey olacak önerileriniz var mıdır anne sütüne en yakın içeriği temiz olan hangisidir?