Seymanurbozdag12 Suhedammss normal korkma bizde gec duyduk bazen geç duyuluyor hayırlısıyla duyarsın inşallah 🤲
Parlakk Suhedammss 6+3 te gittim kalp atışı duyamadik iki hafta sonra gel dedi yarın gideceğim sıkıntı yapmayın duyarız inşallah
Wera Suhedammss 6+5te biz duyduk haftasıyla uyumlu dedimi doktor belki geç döllenme olmuştur haftasına uymuyordur önümüzden geç duyarsın ama doktor incelerken anlıyor kaç haftalık olduğunu
Suhedammss Wera Doktor 6 hafta 6 günlük dedi ölçtü 6. Hafta 1 günlük dedi daha küçük kalp atışları gözükmedi dedi 10 gün sonra bı daha gel dedi
Suhedammss Doktor 6 hafta 6 günlük dedi ölçtü 6. Hafta 1 günlük dedi daha küçük kalp atışları gözükmedi dedi 10 gün sonra bı daha gel dedi
Masal-10 Suhedammss Ben keseyi 6+3 de kalp atışını 8+3 de duydum canım erken yani bazen geç olabiliyor