anonimm1907 13. Haftama girdim doğuma kadar kusanlardanım,3. Gebelik hepsi de aynı yani o yüzden çok kustuğumuzdan oluyor endişe etme, ben zofer içiyorum yine de çıkarıyorum boğazıma artık bir şey takılmış gibi oluyor yutkunmak zorlaşıyor. Tahriş oluyor boğaz ne yapsın ki 🤦🏻♀️