Sumeyyee_ss Merhaba özel sektörde çalışıyorum 32. Haftada çalışamaz raporu aldım raporu muhasebeye ilettim. Ödeme için ekstra bir şey yapmama gerek var mıdır?
MasalAlparslanMom Sumeyyee_ss kalan işlemler doğum yaptığınizda😊 benim dönemimde hastanede aynı gün işleme sokuyolardi sistemden, değiştimi bilmiyorum.