kucukbebek bende 37+5 im 5 gündür gribim boğazım ağrıyor yutkunamıyorum burun akıntısı öksürük çok kötü hala düzelmedim doktor antibiyotik öksürük şurubu gargara verdi onların bile faydası olmadı ballı süt, ballı zencefilli süt, limonlu ballı sıcak su içtim onlarda fayda etmedi 😔 hastalığım iyileşmeden doğurmak istemiyorum bende