Sahdormommy 24+4 hamileyim bugün kafası 10 gün önde dedi ve bebeğimde böbrek genişlemeside var risk sınırında değil ama hamdolsun kafaya taktım acaba bir rahatsızlık belirtileri mi bunlar diye bu durumları yaşayan var mı düzeldi mi sonra
gamzecgr Sahdormommy erkek mi bebeğiniz erkek bebeklerde çok oluyormuş sanırım bir süre sonra geçiyormuş diye duydum genelde
naz_ozz Sahdormommy bendede böbrek genişlemesi vardı dün perinatoloji 36+1 son kontrolümüzdü artık gelmene gerek yok düzelmiş dedi hiç canını sıkma son haftalar düzeliyor 🥰🥰
gamzecgr Sahdormommy bence sizin de öyle kaybolur doktor da risk sınırında değil demiş kaybolur doğuma kadar içinizi ferah tutun 🌸
Masal-10 naz_ozz Benimde kızım olcak inşallah bizede söyledi böbrek genişlemesini çok korkuyorum detaylı ultrasona kadar beklicem 😓
Sumeyra76 Masal-10 aynı durumdayız canım bende çok korkuyorum ama oğlumda benim böbreğim genişliyordu şimdide kızımki
Masal-10 naz_ozz Ah canım Allah razı olsun içimi rahatlattın inşallah düzelir Allah hiçbir anneyi çaresiz bırakmasın
Masal-10 Sumeyra76 Duadan başka birşey gelmiyor elden beklicez napalım herşey yolunda gitsin inşallah 🙏