mmeliikee yakın arkadaşım 2 doğumunu da onda yaptı, ikisi de normal oldu. Görümcem de onda doğrum yaptı onun ki bebeğin dönmemesinden kaynaklı son ana kadar bekletti döner diye ama olmayonca mecburen sezaryen oldu. Baya iyi bi doktor. Hastanenin doğumu çok pahalı bio sebeple gitmedim. Ama hastane otel gibi 🤌🏻