Tuos2306 bende kuaföre gidiyorum canım yani hamileliğimden öncede gidiyordum şimdide bence eğer temiz olduğuna inanıyorsan gittiğin yerin, gitmende hiç bir sakınca yok diye düşünüyorum. Bence şimdi git ne olur ne olmaz çatı muayenesi falan olursan birde eğer o zamana kadar doğurmazsan 38de git tabi bu benim fikrim yine kendin bilirsin :)