Bbbb0000 İlk hamile olduğumda eşimin gönderdiği testin sonucu yeni çıktı ve yeni numune gönderin yazısı var, tedirgin olduk 5 aylık hamileyim bu durumu yaşayan var mı ?
Mucizemolsunn Bbbb0000 siz verin bence bu sefer ,siz de sma yoksa yine önemli değil.Özel lab. ta 3 güne çıkıyor
Bbbb0000 yenibirannis sorduk her yere sorduk hatta riskli bir durum yok tekrar istenmiş dedi sağlık bakanlığı ama korktuk 😥