Youngmotherr Esmaninannesi yavaştan geçer ama sonlara doğru yine başlayabilir canım ben 38+2 yim benim bile ara sıra bulantılarım oluyor
A12_S07 Esmaninannesi Sabahları kusma ya halsizlige uyku haline razıyım aniden kanama olunca insan daha kötü oluyo ilaç kullanıp dinleniyorum
Tubiku Benim 11.haftada biraz daha azaldi ama duygu durum sinir hassasiyet cok artti. Bulanti tamamen gecmese bile azaliyor