Selinactr 40 haftalık olduk nst de ne bir sancı çıkıyor ne bir ağrı var benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu ben ne halt yicem
Ervan Selinactr Bnmde oğlum 40+3de gelmişti. Bekle zamanı gelince belirli verıp ğelecek cnm. . Bnm nişanım gelmişti o gün doğum oldu. Sancı hiç yoktu Sen platesde zıpla merdiven ın çık acılma olsun rahat.
Mutlulukkk Selinactr bnde 39+2 yim hicbir seyim yok 🥲 platese baslicam inşaallah bakalim yarin. Yuruyus flan yapiyorum ama bi ise yaramiyor sanirim 🙄🙄