Yusufayazin__annesi Femara ya başlayan var mı bu ay kızlar ben 4 gündür kullaniyeum iğne vs verilmedi pazartesi kontrolüm var 🙃🙃 siz napiyorsun
edasontr Yusufayazin__annesi bende yarın baslıyorum ilk tedavım daha insallahhh guzel haber alırız ya
alyamm_33 Yusufayazin__annesi iki kutu kolomen kullandım bugün kontrole gittim sıfır yumurta moralim çok bozuk sıfır yumurta ile daha hamile kalmam imkansız
Kubra00111 Yusufayazin__annesi klomen de yumurtam oluştu ama gebelik olmadı ilk denemdi bende körü körüne kullanmak istemiyorum eşim test verecek bende rahim filmi cektirecegm ondan sonra femera isteyeceğim
Yusufayazin__annesi SuEmbal adetin 3 günü sabah akşam 1 tane içiyorum daha önce 2gebelik elde eettim femarayla biri sağ çok şükür 4 yaşına giricek biride düşük oldu
Yusufayazin__annesi Sesi-12 femara etki eder inslalah bende 2 kere fayda etti duusk bir tane sağ 4 yaşında çok sukur
edasontr Yusufayazin__annesi ama cnm bana gunde 2 tane verdi ama aynı anda at dedi neden korktumm cok gelmezmi ? sabah atıcaksam eger 2 tane yada aksam atarsan 2 tane dedi o bana baglı aksma atarm buyuk ıhtımal ama 2 tane atıcam
tatlibebegim_ alyamm_33 ben femera kullandım 15 gün günde 4 tane anca bi Tane büyüdü hiç işe yaramadı bende sonrasında aşılama olmuştum tutmadı haftaya ikinci aşılamamı olucam iğneye başladık gonal f iğne daha garanti fazla yumurta büyütüyor
alyamm_33 tatlibebegim_ canım ben 4 ay önce 23 milim yumurta ile hamile kaldım düşük yaptım 2 aydır da tedavi görüyorum yumurtalıklarım yok klomen günde 3 tane yediğim halde bugün gittim Bir sürü yumurta yani hiç yok yumurtam dedi büyümemiş dedi yani hiçbir şey görünmüyor dediler
alyamm_33 Yusufayazin__annesi klomen tedavisi gördüm halde yumurtam sıfır yani hiç gelişmedi bugün gittim öyle söyledi doktor
alyamm_33 Sedalii yok hiç denemedim Doktorlar kloman vardı benim normalde hiç yumurta sıkıntım yoktu 2 aydır böyle gelişmiyorlar o yüzden de hamile kalamıyorum
Yusufayazin__annesi Kubra00111 hakkınızda hayırlısı olsun bende çektirdim öyle yazdılar sağ tupumde hafif ince çizgi geçiş oldu sadecw solda sıkıntı yok doktor sağ la bile gebe kalabilirain dedi